Prejsť na obsah

Obsluha kajuty na riečnej lodi

back up jobs agencyID:6297

Pre označenie ponuky za obľúbenú je potrebné sa registrovať / prihlásiť. Obľúbené ponuky nájdete vo svojom profile.

Máš otázku k tejto pracovnej ponuke?

Pošli životopis

Pre funkcionalitu životopisov sa musíš

Alebo vypíš svoje kontaktné údaje a nahraj svoj vlastný životopis

Nahraj prílohy

Životopis úspešne odoslaný

Správa úspešne odoslaná

Miesto výkonu
Vlajka Nemecko
Nemecko | rieky Danube, Rhine, Maine, Saone, Rhone, Seine
Nástup do práce
dohodou
Ponúkaná mzda
2 375 EUR / mesačná mzda / netto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Popis pracovnej ponuky:

Set Sail for Your Career with Viking. At Viking, highly motivated individuals are sought after, who strive to deliver their best. The company offers rewarding career opportunities in both their corporate offices and on board their award-winning fleet of ships.

Stateroom Attendant – Purpose of Position:

To provide guests at all times with friendly, personalized housekeeping service. This includes, but is not limited to, maintaining high standards and consistency of cleanliness of the guest staterooms and all public areas while providing our guests an outstanding customer service.

YOUR RESPONSIBILITIES

– Daily cleaning of approximately 18 staterooms
– Cleaning of public areas, toilets and reception area according to requirements
– Correct handling of guest laundry
– Control and distribution of externally cleaned laundry and uniforms
– Correct and careful handling of all cleaning products, materials and housekeeping equipment
– Rotating laundry duty incl. washing, ironing and folding activities
– Distribution of daily programs, gift orders and turndown services in allocated staterooms
– Welcoming and escorting guests to their staterooms on embarkation day
– Checking and reporting technical defects of staterooms to the supervisor / reception
– Luggage duty on embarkation and disembarkation day
– Conduction of stock takes; inventory according to company procedures
– Organization and planning of embarkation / disembarkation
– Preparation of opening and closing ships at start and end of season
– Assistance in other departments upon instruction from supervisors (if required)
– Performance according to company standards and HACCP rules
– Participation in loadings
– Correct storage of stock; establishing of par levels
– Active participation in onboard training programs
– Participate in the departmental “Daily Reunion”
– Ensure that all guest complaints received are either settled immediately or referred to the relative party
for follow up. Guest to be promptly advised of all actions taken
– Assistance in the Guest Services as required and appointed by the management
– Ability to effectively deal with internal & external customers, some of whom will require high levels of
patience, tact and diplomacy to defuse anger, collect accurate information and resolve conflicts

Dátum platnosti do:
21.03.2025
Voľné pracovné miesta:
5
ISCO:
prevádzkar ubytovacieho, stravovacieho zariadenia
Požiadavky:

– kompletné stredoškoské vzdelanie v odbore 
– minimálne 1 rok praxe
– anglický jazyk komunikatívne 

Požadované vzdelanie:
stredná škola
Jazyk a úroveň ovládania:
anglický - B2 Samostatný používateľ
Stačí znalosť jedného jazyka:
áno
Pozícia vhodná pre absolventa:
nie
Zamestnávateľ ponúka:

– ubytovanie a strava poskytovaná a hradená  zamestnávateľom
–  prepravné náklady hradené zamestnávateľom
– zdravotné, nemocenské, úrazové,  invalidné,  dôchodkové, nezamestnanecké poistenie

Ubytovanie:
zabezpečuje zamestnávateľ
Trvanie pracovného pomeru:
doba určitá
Doplňujúce informácie:

Ak potrebujete viac informácií o krajine, nájdete ich v časti Životné a pracovné podmienky.

Ponuka agentúry:
áno
Kontakt:

Ak máte záujem o túto pracovnú pozíciu, kliknite na ikonu „POŠLI ŽIVOTOPIS“, vyplňte požadované informácie a pripojte životopis v  anglickom jazyku. Po splnení kritérií bude váš životopis postúpený zamestnávateľovi.
EURES poradca: Ing. Zlatica Pietriková
E-mail: zlatica.pietrikova@upsvr.gov.sk
Telefón: 046/2440299